lördag 5 maj 2012

Rapport, dag 1

Nu har vi varit på marknad under en dag. Jag är helt slut! Fått sålt lite grann, och efter att ha fått en varning om att konsthantverk inte säljer så bra på den här marknaden, så känns det ok. Fyra muggar har fått sina nya ägare, och de verkade väldigt glada åt de små muggarna! Jag blir himla nöjd när folk tycker om dem, gillar att känna på dem, hålla i och tycker att färgerna är fina. Kul med all denna uppmuntran!
Samtidigt kan jag önska att de inte bara ska tycka att de är "såå söta", jag vill ju att folk ska köpa de också!

Lite bilder från vår hörna.
Taget med min mobil, så kvalitén är inte den bästa. Men vi tyckte att vi fick till det rätt bra. Trots att vi inte hade bestämt nåt färgtema från början så hade vi ändå fått en finfin färgskala. Som folk också verkade uppskatta!

Sofi till vänster, jag i mitten och Tina till höger.


Broscher och örhängen sålde jag inget alls av. Lite konstigt faktiskt. Tills i morgon sänker jag priset och ser om det gör nån skillnad. Folk har ju varit och pillat på dem en hel del, så kanske kan ett lägre pris locka till köp. Har haft på mig örhängena i två dagar nu, och det går alldeles utmärkt. De är inte alls för tunga, något som jag misstänkte till en början. Varför vill man inte köpa det här?






 Nu ska jag snart gå och lägga mig! Ögonlocken är alldeles tunga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar